De què es tracta?
El Centre de Distribució d’Aliments (CDA) és un servei adreçat a les persones i a les famílies que tenen dificultats econòmiques per cobrir de manera adequada les seves necessitats d’alimentació.
S’ofereix alimentació bàsica per a persones i famílies. A més, s’organitzen cursos de formació per a les persones beneficiàries: cursos d’alimentació saludable, cursos d’economia domèstica, cursos de cuina, etc.
Qui hi pot accedir?
Les persones que no disposin dels mitjans econòmics necessaris per atendre les necessitats bàsiques d’alimentació i que estiguin empadronades al municipi de Salt.
Els tècnics dels Serveis Bàsics d’Atenció Social valoren la situació econòmica i familiar de les persones que ho sol·liciten i determinen la idoneïtat del recurs.
On em puc adreçar?
Consorci de Benestar Social Salt
C/ Àngel Guimerà, 106-108
17190 Salt
Tel. 972 235 105.