De què es tracta?
És el servei que, amb la col·laboració dels Ajuntaments de la Comarca, gestiona l’acollida de la població immigrada d’origen estranger i contribueix a promoure la convivència entre la ciutadania a través de diferents projectes i serveis.
Qui hi pot accedir?
Poden accedir les persones immigrades d’origen estranger. A l’hora de fomentar la convivència tenim present tota la ciutadania.
On em puc adreçar?
Consorci de Benestar Social Gironès-Salt
C/ Riera de Mus, núm. 1-A
17003 Girona
Tel. 972 201 962
A/e: inclusió@cbs.cat
Accions que es desenvolupen
-Servei de primera acollida (formacions de coneixement lingüístic, coneixements laborals i coneixement de la societat catalana).
-Servei d’acollida en el reagrupament familiar (facilitació de l’acollida de les persones reagrupades).
-Servei d’assessorament tècnic (en acollida i processos d’estrangeria).
-Servei de traducció i interpretació (per facilitar la comunicació entre els diferents agents del territori).
-Accions amb metodologia comunitària a l’àmbit de la convivència (promoció de la convivència).