+34 972 20 19 62 info@cbs.cat

Conferència d’en «Jaume Funes»

by | nov. 12, 2024 | Uncategorized | 0 comments

El proper 14 de novembre  el senyor Jaume Funes, psicòleg, educador i periodista que ha escrit  diversos llibres sobre adolescència i joves i amb experiència en l’àmbit  serà a la comarca per engegar dues accions del projecte Tarda oberta Gironès.  Es tracta del Fem Pinya  que pretén ser un espai perquè famílies amb fills adolescents comparteixin temes relacionats amb la criança i l’educació. I d’altre banda, Àgora Jove que és un espai adreçat als joves  i pretén ser un espai de trobada dirigit per un educador/a per compartir necessitats, dubtes, etc.
Aquestes accions les faran els educadors/es de Tarda oberta i dels serveis de intervenció socioeducativa  als diversos municipis de la comarca. S’iniciaran aquest mes de novembre  amb la conferència inaugural d’en Jaume Funes però continuaran dirigides per un dels educadors/es socials del SIS i tarda oberta.
Esteu tots/es convidats a la conferència d’en Jaume Funes a les 12h a Llagostera adreçada a joves i/o a la de les 18h de la tarda a Cassà adreçada a famílies

     

 

Related Posts